Tutoriale Digitale

Simple!

  • Acasa
  • Programare
    • Algoritmi
  • Contact

Cum setam salvarea automata a fisierului in Word?

12/05/2016

Daca utilizezi wordul des in munca ta, oricare ar fi ea sti bine ce ”fain” poate fi sa fi intrerupt de o pana de curent, un restart neasteptat al programului sau de alte cauze care te pot incurca in asa masura incat sa-ti rezolve fisierul la care lucri de cateva minute bune. Si culmea: sa fie si unul important si asteptat cu nerabdare de sef sau un client important.

Pentru a preintampina situatiile neplacute in care sa pierdem munca noastra wordul vine cu o optiune care salveaza automat fisierul la un interval de timp prestabilit.Pentru a vedea acest interval si pentru al putea schimba dupa optiunile tale personale urmareste pasii de mai jos.

word-save1

In urmatoarea fereastra mergem la meniul Save care ne duce la destinatie:

word-save2

Vedem ca se poate seta o autosalvare dupa preferintele fiecaruia. Si tot in acea fereastra activa putem seta mai multe optiuni referitoare la salvarea documentului de lucru.

Spor la invatat si daca aveti intrebari folositi pagina de Contact.

Share

Ultimele articole

  • Cum setam salvarea automata a fisierului in Word? 12/05/2016
  • Cum stergem permanent un fisier din calculator? 30/04/2016
  • Cum sa aflam parola retelei Wi-Fi la care suntem conectati? 24/04/2016
  • Cele mai utilizate comenzi rapide din taste pe care trebuie sa le sti! 22/04/2016
  • Cum sa dezactivezi programe care ruleaza in startup. 10/04/2016
~Toate drepturile rezervate © · 2019 · Tutoriale digitale ·Contact~

~Site partener · Romania Ta~